Ik heb mijn bestelling ontvangen maar wil (een deel) retourneren. Wat moet ik doen?

>

Als je bestelling na ontvangst niet aan je verwachtingen blijkt te voldoen, kun je een retour aanvragen.Hiervoor heb je 30 dagen nadat je de bestelling ontvangen hebt de tijd.



 
 

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling te retourneren?

>

Na ontvangst van de bestelling heb je 30 kalenderdagen de tijd om de retourzending aan te vragen via onze website.



 
 

Hoe kan ik mijn bestelling binnen de retourtermijn van 30 dagen terugsturen?

>

Het retourproces of doorgeven van een probleem met het product is zeer eenvoudig. Hiervoor moet je eerst inloggen op je account: 

1. Log in en ga naar "Mijn Bestellingen".

2. Selecteer de bestelling die je wilt terugsturen door te klikken op "Bestelling bekijken".

3. Vink onder retouren de vakjes van het te retourneren product aan en geef het aantal op.

4. Geef de reden van de retourzending op, samen met de gewenste afhandeling (tegoedbon, terugbetaling of vervanging van het product). Hier kun je ook foto´s en opmerkingen toevoegen. Dit is vooral belangrijk bij incidenten en zorgt voor een sneller verloop van het retourproces.

Binnen 2 werkdagen sturen wij je een e-mail met een reactie op je verzoek. Indien je de bestelling als gast hebt geplaatst en de bestelling dus niet aan een account is gekoppeld, maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst en volg de hierboven uitgelegde stappen.

BELANGRIJK: Wij kunnen retouren alleen ophalen als deze gedemonteerd, in de originele verpakking met gebruik van het beschermende verpakkingsmateriaal worden aangeboden. Uiteraard moet het product in perfecte staat zijn, zonder vuil, vlekken, stank of andere schade.



 
 

Kan ik nog een artikel of kleur wijzigen na verzending van de bestelling?

>

We kunnen je bestelling alleen wijzigen wanneer deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Als je een product wilt ruilen van een bestelling die nog niet verzonden is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

Wanneer de bestelling al is verzonden, moet je eerst wachten op de levering. Vervolgens kun je de retourzending regelen door in te loggen op je account, onder het kopje "Mijn bestellingen”. Om het nieuwe artikel met de andere kleur of afmetingen te ontvangen, plaats je vervolgens een nieuwe bestelling.



 
 

Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen. Wat moet ik doen?

>

Als je een defect of gebrekkig artikel hebt ontvangen, heb je 48 uur de tijd om een klacht in te dienen. Dit kunt u rechtstreeks via je persoonlijk account doen.

1. Log in en ga naar "Mijn bestellingen".

2. Selecteer de bestelling met het defecte product, door te klikken op "Bestelling bekijken".

3. Vink onder retouren de vakjes van het te retourneren product aan en geef het aantal op.

4. Geef de reden van de retourzending aan, samen met de oplossing die u voor het incident verkiest. U kunt er foto’s en opmerkingen aan toevoegen. Hoe meer details u ons verstrekt, hoe beter. Dit helpt ons immers om het proces vlotter te laten verlopen.

Binnen 2 werkdagen sturen wij je een e-mail met een reactie op je verzoek. Indien je de bestelling als gast hebt geplaatst en de bestelling dus niet aan een account is gekoppeld, maak dan een account aan met hetzelfde e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst en volg de hierboven uitgelegde stappen.

BELANGRIJK: Wij kunnen retouren alleen ophalen als deze gedemonteerd, in de originele verpakking met gebruik van het beschermende verpakkingsmateriaal worden aangeboden. Uiteraard moet het product in perfecte staat zijn, zonder vuil, vlekken, stank of andere schade.



 
 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

>

Neem binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling contact met ons op. Na de melding sturen we het juiste artikel zo snel mogelijk op. Uiteraard neemt 365Bureaustoel de kosten voor het ophalen van het verkeerde product en het leveren van het juiste product voor haar rekening. Je kunt de melding van de levering van het verkeerde product via je account aan ons doorgeven. Ga hiervoor naar "Mijn bestellingen" en selecteer "verkeerd product" als reden van het incident. 

BELANGRIJK: Wij kunnen retouren alleen ophalen als deze gedemonteerd, in de originele verpakking met gebruik van het beschermende verpakkingsmateriaal worden aangeboden.



 
 

Zijn retourzendingen gratis?

>


Wanneer je binnen de retourtermijn van 30 dagen producten naar ons terugstuurt, zullen wij het gehele aankoopbedrag naar je terugbetalen. Wij zorgen ervoor dat je retourzending wordt opgehaald. De kosten hiervoor komen voor jouw rekening. Als je wilt, kun je het pakket ook zelf naar ons terugsturen door het gewenste transportbedrijf te kiezen

Bij retourzending zorgen wij voor de ontvangst van het pakket en het beheer met het transportbedrijf. Als u wilt, kunt u het pakket ook zelf verzenden door het gewenste transportbedrijf te kiezen.

Denk eraan dat wij kunnen retouren alleen ophalen als deze gedemonteerd, in de originele verpakking met gebruik van het beschermende verpakkingsmateriaal worden aangeboden. Uiteraard moet het product in perfecte staat zijn, zonder vuil, vlekken, stank of andere schade.



 
 

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?

>


De terugbetaling vindt altijd plaats naar dezelfde betaalmethode als waarmee de aankoop is gedaan. Zodra wij de retourzending in ons magazijn ontvangen en gecontroleerd hebben of alles in orde is, storten we het bedrag binnen 15 dagen terug. Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode of specifieke voorwaarden van de gebruikte bank kan dit afwijken.



 
 

Kan mijn bestelling worden terugbetaald naar een andere rekening of betaalmethode?

>


Nee, de terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als die waarmee de aankoop is gedaan.



 
 

Hoe worden de incidenten of defecten binnen de garantieperiode opgelost?

>

365Bureaustoel biedt, afhankelijk van het soort incident, de volgende oplossingen:

- Reparatie of vervanging: Als een product gebrekkig is, kiezen wij er in eerste instantie voor om het te repareren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen we het artikele door een nieuw of vergelijkbaar artikel vervangen.

- Creditering: Terugbetaling van het betaalde bedrag is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. De terugbetaling zal worden verwerkt tussen de 7 tot 10 dagen.

- Tegoedbon: Terugbetaling van het bedrag via een tegoedbon die te gebruiken is bij een volgende bestelling. Deze optie is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Op incidentele basis kunnen uitzonderingen op deze regel worden gemaakt. De terugbetaling via een tegoedbon wordt binnen 2 tot 3 dagen verwerkt, wat dus sneller is dan de verwerking van een creditering



 
 

De koerier heeft nog geen contact met mij opgenomen voor het ophalen van de retourzending

>


Retourzendingen worden doorgaans binnen 5 werkdagen nadat het ophalen bevestigd is opgehaald. Als er binnen deze 5 werkdagen geen contact met je worden opgenomen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.