Ik heb het product ontvangen maar wil het retourneren. Wat moet ik doen?

>

Eenmaal wanneer u de bestelling thuis ontvangen hebt, indien deze u niet bevalt of niet aan uw verwachtingen voldoet, hebt u 30 dagen de tijd om de retourzending te regelen.



 
 

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

>

Eenmaal de bestelling bij u thuis, beschikt u over een periode van 30 kalenderdagen om de retourzending via de website te regelen.



 
 

Hoe kan ik mijn bestelling binnen de 30 dagen retourneren?

>

Het retourneren van een product of afhandelen van een incident is zeer eenvoudig. Hiervoor moet u op "Mijn Account" zijn: 

1. Log in en ga naar "Mijn Bestellingen".

2. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren door te klikken op "Bestelling Bekijken".

3. Vink op het retourtabblad de vakjes van het te retourneren product aan, alsook het aantal.

4. Geef de reden van de retourzending aan, samen met de oplossing die u voor het incident verkiest (bon, creditering, vervanging). U kunt er foto’s en opmerkingen aan toevoegen. Dit draagt ongetwijfeld bij tot een vlotter verloop van het proces!

Binnen maximaal 2 werkdagen sturen wij u een e-mail met een antwoord op uw verzoek. Indien u de bestelling als gast hebt geplaatst en uw bestelling dus niet aan een account is gekoppeld, maak dan een account aan met dezelfde e-mail waarmee u uw bestelling hebt geplaatst en volg de hierboven uitgelegde stappen.

BELANGRIJK: Opdat wij uw bestelling kunnen ophalen, moet u het product gedemonteerd aanbieden, in de originele verpakking met de interne beschermingen, in perfecte staat, zonder vuil, vlekken, stank of schade ten gevolge van slechte behandeling.



 
 

Kan ik een product of kleur wijzigen na ontvangst van de bestelling?

>

We kunnen uw bestelling enkel wijzigen als ze nog niet uit ons magazijn is vertrokken. Als u een product wilt ruilen dat nog niet verzonden is, stuur ons dan een e-mail naar info@365bureaustoel.nl. 

Indien de bestelling reeds verzonden is en u wilt ze ruilen, moet u wachten op de ontvangst en vervolgens de retourzending regelen via uw account op de website, onder de rubriek "Mijn Bestellingen”. Om een nieuw product in een andere kleur of afmeting te bestellen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel (de artikelen) die (dat) u wenst.



 
 

Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen. Wat moet ik doen?

>

Als u een defect of gebrekkig artikel hebt ontvangen, hebt u 48 uur de tijd om een klacht in te dienen. Dit kunt u rechtstreeks via uw persoonlijk account doen.

1. Log in en ga naar "Mijn Bestellingen".

2. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren, door te klikken op "Bestelling Bekijken".

3. Vink op het retourtabblad de vakjes van het te retourneren product aan, alsook het aantal.

4. Geef de reden van de retourzending aan, samen met de oplossing die u voor het incident verkiest. U kunt er foto’s en opmerkingen aan toevoegen. Hoe meer details u ons verstrekt, hoe beter. Dit helpt ons immers om het proces vlotter te laten verlopen.

Binnen maximaal 2 werkdagen sturen wij u een e-mail met een antwoord op uw verzoek. Indien u de bestelling als gast hebt geplaatst en uw bestelling dus niet aan een account is gekoppeld, maak dan een account aan met dezelfde e-mail waarmee u uw bestelling hebt geplaatst en volg de hierboven uitgelegde stappen.

BELANGRIJK: Opdat wij uw bestelling kunnen ophalen, moet u het product gedemonteerd aanbieden, in de originele verpakking met de interne beschermingen, in perfecte staat, zonder vuil, vlekken, stank of schade ten gevolgde van slechte behandeling.



 
 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

>

Als u een verkeerd artikel hebt ontvangen, hebt u 48 uur de tijd om contact met ons op te nemen. In dit geval sturen wij u het juiste artikel zo snel mogelijk toe en neemt 365BureauStoel.nl de kosten voor het ophalen van het verkeerde product en het leveren van het juiste product voor haar rekening.  U kunt uw klacht indienen door rechtstreeks naar de sectie "Mijn Bestellingen" in uw account te gaan en als reden van het incident "verkeerd product" te selecteren. 

BELANGRIJK: Opdat wij de verkeerde bestelling kunnen ophalen, moet u het product gedemonteerd aanbieden, in de originele verpakking met haar interne beschermingen.



 
 

Zijn retourzendingen gratis?

>


Voor het retourneren van reeds geleverde producten en binnen de retourtermijn (30 dagen), zullen wij het totale bedrag van de producten terugbetalen. Wij zorgen voor het ophalen van het product bij u thuis (kosten voor rekening van de klant).

Bij retourzending zorgen wij voor de ontvangst van het pakket en het beheer met het transportbedrijf. Als u wilt, kunt u het pakket ook zelf verzenden door het gewenste transportbedrijf te kiezen.

Onthoud dat om uw bestelling door ons op te halen, het product gedemonteerd moet zijn en zich in de originele verpakking met interne bescherming moet bevinden, het product moet in perfecte staat zijn, zonder vuil, vlekken, stinkende, misbruikte of beschadigde.



 
 

Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?

>


De terugbetaling gebeurt altijd via dezelfde betaalmethode als die waarmee u de aankoop hebt gedaan. Zodra wij het product in ons magazijn ontvangen en gecontroleerd hebben of alles in orde is, storten we het geld binnen maximaal 15 dagen terug. Deze termijn kan variëren afhankelijk van de gebruikte betaalmethode of specifieke voorwaarden van uw bank.



 
 

Kan ik vragen dat mijn bestelling wordt terugbetaald via een andere kaart of betaalmethode?

>


Nee, de terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als die waarmee u de aankoop hebt gedaan.



 
 

Hoe worden de incidenten of reparaties opgelost?

>

365BureauStoel.nl biedt u verschillende opties al naargelang de aard van het incident:

- Reparatie of vervanging: Als een product gebrekkig is, kiest 365BureauStoel.nl er in eerste instantie voor om het te repareren. Is dit niet mogelijk, dan verbindt ze zich ertoe om het door een nieuw of soortgelijk product te vervangen.

- Creditering: Terugbetaling van het betaalde bedrag. Dit is niet mogelijk indien er meer dan 14 dagen sinds de ontvangst van het artikel zijn verstreken. Terugbetaald binnen de 7 tot 10 dagen.

- Bon: Terugbetaling van het bedrag via een Kortingsbon te gebruiken bij een volgende bestelling. Dit is niet mogelijk indien er meer dan 14 dagen sinds de ontvangst van het artikel zijn verstreken. Al naargelang het geval worden uitzonderingen in overweging genomen. Terugbetaald binnen de 2 tot 3 dagen. Deze methode wordt sneller verwerkt dan bij Creditering…



 
 

De koerier heeft voor het ophalen nog geen contact met mij opgenomen

>


Het ophalen gebeurt normaal gezien binnen maximaal 5 werkdagen, te tellen vanaf het ogenblik waarop de ophaaldag is bevestigd. Als men u na verloop van deze termijn nog niet gecontacteerd heeft, neem dan hier contact met ons op.