Welke verzendopties bieden jullie?

>

Al onze producten worden verzonden via express bezorging. Wanneer het product op voorraad is, zal de levering normaal gezien op werkdagen binnen 24 tot 48 uur plaatsvinden.

De bestelling wordt (zonder voorafgaande afspraak) afgeleverd door één persoon, die de bestelling aan de voordeur van het gebouw/huis overhandigd. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met het trackingnummer en de leveringsdatum. Leveringen van onze pakketten vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.



 
 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

>

Meer dan 90% van onze producten zijn op voorraad. Wanneer we de artikelen van jouw bestelling op voorraad hebben, zul je deze binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling ontvangen.

Je kunt de leveringsdatum van elk artikel zien op elke artikelpagina. Wanneer je meer dan één artikel bij ons besteld, kun je de leveringsdatum van alle producten zien in de laatste stap van het aankoopproces.

Zodra de betaling van je bestelling is bevestigd door onze bank ontvang je een e-mail met gedetailleerde informatie over het bezorgmoment. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een nieuwe e-mail van het transportbedrijf met leveringsdatum en tracking informatie. Levering van bij ons bestelde artikelen vindt plaats op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag.



 
 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

>

In je account kun je via "Mijn Bestellingen" de status van je bestelling zien. Hiernaast sturen wij steeds wanneer er een wijziging is in de status van je bestelling een e-mail met de laatste informatie. Dit is bij de volgende mogelijke statusupdates:

- Betaling aanvaard: wij hebben je betaling goed ontvangen. Je bestelling wordt voorbereid in ons magazijn.

- In afwachting van betaling via bankoverschrijving: wij hebben je bestelling goed ontvangen, maar de betaling nog niet. Dit mailtje ontvang je wanneer je als betaalmethode ¨bankoverschrijving¨ hebt geselecteerd. Indien wij de overschrijving niet binnen werkdagen ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.

- Bijgewerkt: je bestelling staat reeds klaar in het magazijn en moet nog opgehaald worden door het transportbedrijf.

- Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd.

- 365BureauStoel.nl is coming: je bestelling is verzonden. Wanneer de bestelling zich in deze status bevindt, ontvang je van het transportbedrijf een e-mail met het trackingnummer.

- Geleverd: je bestelling is door de koerier overhandigd.



 
 

Ik wil het afleveradres of telefoonnummer veranderen vóór de levering van mijn bestelling.

>

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@365bureaustoel.nl om je bestelling aan te passen of er extra informatie voor de bezorger toe te voegen.



 
 

Wat zijn de verzendkosten?

>


Bij 365Bureaustoel.nl is de verzending altijd gratis, ongeacht de hoogte van het aankoopbedrag.



 
 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren voordat ik hem ontvang?

>


Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we hem nog wijzigen of annuleren. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen er alles aan doen wat we kunnen om je te helpen.



 
 
 

Wat moet ik doen wanneer ik mijn bestelling in ontvangst neem?

>


Controleer op het moment van levering of alles klopt, vergeet hierbij niet te controleren of het aantal geleverde pakketten klopt met de leverbon en kijk ook de staat van de verzenddoos na. Mocht er iets niet in orde zijn, noteer dan op de leveringsbon ¨ik aanvaard onder voorbehoud¨ en noteer tevens de reden hiervoor voordat je tekent voor ontvangst.



 
 
 

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

>


Het transportbedrijf neemt via sms of e-mail contact met je op om een nieuw bezorgmoment af te stemmen.