Welke verzendingsmethodes bieden jullie?

>

Al onze producten worden verzonden via spoedtransport. Wanneer het product op voorraad is, bedraagt de termijn normaal gezien 3 of 4 werkdagen.

De levering wordt (zonder voorafgaande afspraak) uitgevoerd door één persoon, die de bestelling op straat overhandigt, aan de voordeur van het gebouw/huis. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met de vermelding van het trackingnummer en de leveringsdatum. De leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.



 
 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

>

Wij werken met meer dan 90% van onze producten op voorraad. Als we het product op voorraad hebben, ontvangt u het binnen de 3 of 4 werkdagen.

U vindt de leveringsdatum van elk product terug zowel op de productkaart als in de laatste stap van uw aankoop. Indien uw winkelmandje meer dan één product bevat, kunt u de leveringsdatum van alle producten in de laatste stap van de aankoop zien.

Zodra de betaling van uw bestelling is geverifieerd, ontvangt u een e-mail met meer gedetailleerde informatie over de dag van levering. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u van het koeriersbedrijf een nieuwe e-mail met de vermelding van de leveringsdatum. De leveringen vinden plaats tijdens de werkdagen van maandag tot en met vrijdag.



 
 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?

>

Via de rubriek "Mijn Bestellingen" in uw persoonlijk account kunt u de status van uw bestelling zien. Bovendien ontvangt u steeds een email met inlichtingen over de status van uw bestelling wanneer deze een wijziging ondergaat. Uw bestelling kan zich in een van de volgende statussen bevinden:

- Betaling aanvaard: wij hebben uw bestelling goed ontvangen. Deze wordt reeds voorbereid in ons magazijn.

- In afwachting van betaling via bankoverschrijving: wij hebben uw bestelling goed ontvangen, maar de betaling nog niet. Dit doet zich voor wanneer u de betaalmethode via overschrijving hebt geselecteerd. Indien wij de overschrijving niet binnen de 5 dagen ontvangen hebben, wordt de bestelling geannuleerd.

- Bijgewerkt: uw bestelling staat reeds klaar in het magazijn en moet nog opgehaald worden door het koeriersbedrijf.

- Geannuleerd: uw bestelling werd geannuleerd.

- 365BureauStoel.nl is coming: uw bestelling werd verzonden. Wanneer de bestelling zich in deze status bevindt, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer.

- Geleverd: de bestelling werd reeds aan u overhandigd.



 
 

Ik moet het leveringsadres of telefoonnummer veranderen vóór de levering van mijn bestelling.

>

Contacteer ons op het e-mailadres info@365bureaustoel.nl om uw bestelling aan te passen of er extra informatie aan toe te voegen.



 
 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

>


Bij 365BureauStoel.nl zijn de verzendkosten gratis, ongeacht het bedrag van de aankoop.



 
 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren voordat ik ze ontvang?

>


We kunnen uw bestelling enkel annuleren als ze nog niet verzonden is. In deze gevallen neemt u best contact op met onze klantenservice. We zullen alles doen wat we kunnen om u te helpen.



 
 
 

Wat moet ik doen wanneer ik mijn bestelling ontvang?

>


Controleer op het ogenblik van de levering de conformiteit en staat van de producten, de integriteit van de verpakking en of het aantal geleverde verpakkingen overeenkomt met de mededeling op de leveringsbon. Indien u enige incoherentie vaststelt, schrijf dan "ik aanvaard onder voorbehoud" op de leveringsbon en vermeld eveneens de reden hiervoor.



 
 
 

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

>


De koerier neemt contact met u op via sms of e-mail om een tweede leveringsdatum te regelen.